菲林隨拍

菲林隨拍

2017年5月24日 星期三

2017 廣島旅行 DAY 2

第二日係廣島市內行,
由於住立町, 所有境點都係步行距離內, 今日唔洗搭車

平和記念公園







每年5月3 4 5 日,
都係廣島花節,
仲係當地假期, 超多人 ! 氣氛都幾好
有 D 檔

今日有巡遊
唔多網站介紹, 我都搵左好耐



學其他日本人, 搵左個地方坐係路邊睇








睇左1 個鐘到就走, 天氣有D 熱.
同埋巡遊係熱鬧, 不過無香港花車巡遊咁精彩, 唔夠密集
好多團體參與, 中學小學, 球隊, 係幾開心既.


好多人食, 不過唔好食... 冰加藥水味果汁.

之後去睇 広島平和記念資料館
好似廣電PASS 唔洗錢
我地ADULT ¥200
行半個鐘都睇完
因為無乜英文介紹
有個展品模型, 加埋投射效果, 模擬原爆果刻, 都做得幾好幾真







好多人, 都唔可以埋去睇...

之後去睇 原子彈爆炸圓頂屋
影張相.




好肚餓啦... 行返去食飯.
價錢都唔平, 又唔係特別好食, 係遊客區算係咁
肚餓乜都好味

之後行去廣島城
今日最後一個 景點啦





3 點到, 呀SUE 決定去整眼睫毛,
我同媽媽去美術館, 媽媽係美術館CAFE 坐下.
ピーターラビット™展
peterrabbit 誕生150周年
好多原創手槁, 鐘意既係幾多野睇
不過我睇佢常設展覽, 畫作多D
MONET, PICASSO 既都有

5點後行下SOGO, Pacela
去左SOGO 超市買生果, 質素種類 好好多!!
媽媽終於係日本買到大碼初 !
個 SALE 姐姐係咁同我同英文傾計

之後當然又係行街
晚餐8 點半到搵左間 和民食
(其實鐮倉都想食)






跟住係隔離GAME STATION 玩左陣


感謝祭係好容易夾到架! !
¥100 就夾到 !



沒有留言:

張貼留言